Löpartajtsen

Ikväll tog jag och sambon oss upp till hemlingby för en gemensam löprunda. Eller gemensam å gemensam... Han är betydligt snabbare än mig och jag är segare, både i tempot och på distans. Så har jag tur så kan jag spurta om honom på slutet. Fast det har ärligt talat bara hänt en gång. Idag stod han så fint och väntade på mig vid målet, och hejade på såklart :) 
Det bästa med å springa tillsammans är alltså inte den gemensamma löpartakten(som alltså inte exsisterar) utan den ljuvliga synen av sambon i löpartajts!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

runfatchickrun.blogg.se

En blogg om allt möjligt. Om löpning, openwatersimning och annan rolig träning. Om att njuta av livet. Om god mat. Om att överleva sin bästa väns död. Om att besegra bulimi, Om att se det vackra i allt. Om den stora kärleken. Om sköna kläder...och skön inredning. Om plugget...och jobbet. Om vardag...och fest. Om fina vänner. Om bra böcker...och bra filmer. Men mest av allt....om att älska sig själv och livet!!!

RSS 2.0