Redahylla

Just nu pysslas det en hel del här hemma. Ja jag har inte börjat packa än. Men jag har flyttat ett par gånger nu så jag vet hur mycket jobb det är. Mer än man tror. Ungefär fyra gånger mer än man tror. Varenda gång. Trots att man tänker: -Denna gång har jag rutin, Denna gång ska jag minsann börja i tid. Sen står man där sista dagen. Med en hög prylar som man inte har en aning vad man ska göra med.
Så jag har faktiskt börjat rensa en del.
Och försöker oxå färdigställa några halvfärdiga projekt. För ärligt talat, hur kul är det att flytta med något halvfärdigt för att sen ha pressen på att fixa klart det snarast hängade över sig.

Så jag har haft en illgrön halvsliten Redahylla ute på balkongen. Planen har varit att slippa och måla om den i en trevlig pastelfärg. Och nu har jag äntligen tagit tag i det.

Jag tror det kommer passa fint i köket i huset. Men sånt är ju svårt att vet innan man flyttat in.
Jag blev i alla fall nöjd med resultatet.
Det är skönt att färdigställa saker. Oavsett om det är en skoluppgift eller en plantering.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

runfatchickrun.blogg.se

En blogg om allt möjligt. Om löpning, openwatersimning och annan rolig träning. Om att njuta av livet. Om god mat. Om att överleva sin bästa väns död. Om att besegra bulimi, Om att se det vackra i allt. Om den stora kärleken. Om sköna kläder...och skön inredning. Om plugget...och jobbet. Om vardag...och fest. Om fina vänner. Om bra böcker...och bra filmer. Men mest av allt....om att älska sig själv och livet!!!

RSS 2.0