When in doubt, turn to your inner gypsy kid...

Jag vet inte vad det är med mitt huvud just nu. Men så fort jag är ledig så får jag värsta migränen. Väldigt påfrestande mentalt oxå, eftersom man ofta planerar in viktiga saker när man är ledig. Och sen kan man inte göra nåt, för man är blind och helt däckad :(
Så självklart fick jag alltså migrän idag. Eftersom jag hade planerat in en riktig städdag idag. Som tur var så städade Mats istället. Han är så bra!

Anonym
2016-08-12 @ 21:56:42

Verkligen trist, och schysst av Mats. Du får väl ta två pass efter varann. Hoppas du mår bättre nu!❤️Jag har alltid gillat batik och detta är verkligen jättefint med så snygga färger dessutom. De passar dig jättebra. Både färgerna och modellen. Snyggt på en mycket fin flicka.😘💕🤗

Svar: Tack mami!!!! <3
Åsa Berger




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

runfatchickrun.blogg.se

En blogg om allt möjligt. Om löpning, openwatersimning och annan rolig träning. Om att njuta av livet. Om god mat. Om att överleva sin bästa väns död. Om att besegra bulimi, Om att se det vackra i allt. Om den stora kärleken. Om sköna kläder...och skön inredning. Om plugget...och jobbet. Om vardag...och fest. Om fina vänner. Om bra böcker...och bra filmer. Men mest av allt....om att älska sig själv och livet!!!

RSS 2.0