Promenad och tofu

Det blev en lång eftermiddagspromenad idag. 
Så jädra skönt. Vackert och underbart ute. 

Jag passade på att plocka blåklockor längs vägen, de är så vackra!

Till middag åt jag tofusallad. Så gott. Har precis upptäckt tofu och jag måste säga att det är himla trevligt. 

Förövrigt så har jag spenderat dagen med att städa, sola på balkongen. Vi tog även en tur till valbo tillsammans med syrran. Vi gick på Biståndsgruppen där först. Syrran fyndade sticktidningar och jag ett par underbara rosa Vagabond partypumps. 
Sen blev det lunch på IKEA. 

Vi kikade lite i några butiker. Jag köpte några ögonskuggor på The Body Shop. 
Mats köpte en tröja på Volt och Maria köpte även en hel del kläder till Jens där. 

Har helt enkelt haft en toppendag. Nu blir det lite soffhäng och film. 

Hoppas ni haft en fin tisdag!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

runfatchickrun.blogg.se

En blogg om allt möjligt. Om löpning, openwatersimning och annan rolig träning. Om att njuta av livet. Om god mat. Om att överleva sin bästa väns död. Om att besegra bulimi, Om att se det vackra i allt. Om den stora kärleken. Om sköna kläder...och skön inredning. Om plugget...och jobbet. Om vardag...och fest. Om fina vänner. Om bra böcker...och bra filmer. Men mest av allt....om att älska sig själv och livet!!!

RSS 2.0