35

I tisdag hade jag födelsedag. Hela 35 fyllde jag.

Jag vaknade till den här fina presenten:


En Lightbox med fin text på! Han kan min man!
På eftermiddagen kom han dessutom hem med semlor eftersom min födelsedag sammanfallde med fettisdagen det här året. 
Vi fikade och jag fick ett fint paket som jag öppnade. 




Det innehöll ett fantastiskt fint halsband från Rock by Sweden. Jag blev sååå glad! Döskallar och glitter, kan det bli bättre än så?



Otroligt nöjd 35-åring!!😍 
Jag är så glad över födelsedagen. Den var verkligen perfekt med massa kärlek och många fina gratulationer. 💞




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

runfatchickrun.blogg.se

En blogg om allt möjligt. Om löpning, openwatersimning och annan rolig träning. Om att njuta av livet. Om god mat. Om att överleva sin bästa väns död. Om att besegra bulimi, Om att se det vackra i allt. Om den stora kärleken. Om sköna kläder...och skön inredning. Om plugget...och jobbet. Om vardag...och fest. Om fina vänner. Om bra böcker...och bra filmer. Men mest av allt....om att älska sig själv och livet!!!

RSS 2.0