Minus 15

Minus femton grader här nu på morgonen. 
Jag vaknade tidigt idag efter en natt med orolig sömn. Har sovit oroligt/dåligt i nästan 2 veckor nu. Det är drygt och jobbigt då jag är en sån person som är väldigt beroende av bra och mycket sömn. Men än så länge går det hyfsat. Haft nån släng av migrän och var väldigt trött i helgen, annars så kämpar jag på. 
 
Har haft en lugn och skön morgon. Sippat kaffe och läst bloggar, myst med Molle. 
Idag blir det nog en promenad till skolan. Kallt ute som sagt men man får klä sig bra. 
Så skönt att gå när man vaknat i tid och inte behöver stressa. Den krispiga luften och motionen gör så gott. 
Är ca 4 km till skolan härifrån oss så det är en alldeles lagom promenad. Ibland går jag hem oxå, men ska erkänna att jag oftast får skjuts av bästa Malin eller tar bussen. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

runfatchickrun.blogg.se

En blogg om allt möjligt. Om löpning, openwatersimning och annan rolig träning. Om att njuta av livet. Om god mat. Om att överleva sin bästa väns död. Om att besegra bulimi, Om att se det vackra i allt. Om den stora kärleken. Om sköna kläder...och skön inredning. Om plugget...och jobbet. Om vardag...och fest. Om fina vänner. Om bra böcker...och bra filmer. Men mest av allt....om att älska sig själv och livet!!!

RSS 2.0