Ja se det snöar

Igår så började det snöa här i Gävle. Och sen så slutade det inte. Det snöade precis hela dagen. 
Ute är det magiskt med all snö. 
Dock tog jag mig inte ut på grund av riktigt drygt migränattack. Jag blev sängliggande i stort sätt hela dagen. Så himla drygt och jobbigt. Mats var en hjälte när han kom hem från jobbet och skottade allt. Framsidan av huset, baksidan och växthustaket. 
 
Idag hoppas jag på en migränfri och mer aktiv dag för min del. Och vet ni, det är fredag!!!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

runfatchickrun.blogg.se

En blogg om allt möjligt. Om löpning, openwatersimning och annan rolig träning. Om att njuta av livet. Om god mat. Om att överleva sin bästa väns död. Om att besegra bulimi, Om att se det vackra i allt. Om den stora kärleken. Om sköna kläder...och skön inredning. Om plugget...och jobbet. Om vardag...och fest. Om fina vänner. Om bra böcker...och bra filmer. Men mest av allt....om att älska sig själv och livet!!!

RSS 2.0