Middag men Vasagänget

Igår så var jag och några vänninor från Vasatiden på Terassen och åt middag. 
 
 
 
 
Jag har inte varit på Terassen förut så det var kul att testa ett nytt ställe(för mig). Jättemysig lokal med trevlig personal och god mat. Menyn var ganska basic men med vällagad mat. Matmässigt så var det inget direkt järvt eller nyskapande men den trevliga atmosfären vägde upp. Ett perfekt ställe att gå ut med kompisar, äta gott, ta en öl eller whiskey, prata en massa och bara ha trevligt. 
 
Jag tog musslor. Älskar Moules Fries. Dom var jättegoda och portionen var enorm. 
 
 
 
 
 
 
Så mysig kväll. Jättekul att träffa tjejerna och det blev verkligen en guldkant mitt i vardagen. 
 
 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

runfatchickrun.blogg.se

En blogg om allt möjligt. Om löpning, openwatersimning och annan rolig träning. Om att njuta av livet. Om god mat. Om att överleva sin bästa väns död. Om att besegra bulimi, Om att se det vackra i allt. Om den stora kärleken. Om sköna kläder...och skön inredning. Om plugget...och jobbet. Om vardag...och fest. Om fina vänner. Om bra böcker...och bra filmer. Men mest av allt....om att älska sig själv och livet!!!

RSS 2.0