50 Shades of Grey

Alltså jag pallar inte med den här grå inredningstrenden. Till och med när jag går in på de snyggaste inredningsbloggarna och de har börjat bli gråa så är det enda jag kan tänka: HEMSKT!! 
När man bor i den här delen av världen där det är grått ute ca 7 månader om året så har jag så himla svårt att förstå att folk även vill ha grått inomhus året runt.
 
 
Jag är nog helt enkelt totalt otrendig. Och har nog alltid varit. Jag har sällan brytt mig om vad andra tycker är fint och "rätt". Utan har helt enkelt kört på sånt jag själv tycker är fint och uppskattar. När det kommer både till inredning och kläder. Dock tror jag faktiskt att jag fått en lite vuxnare smak när det kommer till kläder de senaste åren. Numera uppskattar jag basplagg mer än jag någonsin gjort, även om jag gärna matchar dem med en syrenlila fuskpäls eller ett par chockrosa brallor. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

runfatchickrun.blogg.se

En blogg om allt möjligt. Om löpning, openwatersimning och annan rolig träning. Om att njuta av livet. Om god mat. Om att överleva sin bästa väns död. Om att besegra bulimi, Om att se det vackra i allt. Om den stora kärleken. Om sköna kläder...och skön inredning. Om plugget...och jobbet. Om vardag...och fest. Om fina vänner. Om bra böcker...och bra filmer. Men mest av allt....om att älska sig själv och livet!!!

RSS 2.0