Jobb å plugg

Idag har jag jobbat lite. Blev bara ett kortpass. Men roligt och trevligt, var ett tag sen jag jobbade nu så det var faktiskt välbehövligt. Antar att det sitter i ryggmärgen och inget man direkt glömmer bort. Men det känns ändå bra att hålla igång kunskaperna liksom. Och sen får man ju träffa bästa kollegorna, dem saknar man när man inte jobbat på ett tag. 
Nu ska jag dock sätta mig och läsa lite kurslitteratur. 
Hoppas ni alla haft en fin helg. 
Det har verkligen jag. Avkoppling och goda vänner. Morgonmys och god mat. Promenader och loppisbesök. Precis som en riktigt bra helg ska vara med andra ord!
Anonym
2018-01-29 @ 09:29:01

Så skönt med fina helger. Förhoppningsvis blir nya veckan också bra.😍 m...

Anonym
2018-01-29 @ 09:29:02

Så skönt med fina helger. Förhoppningsvis blir nya veckan också bra.😍 m...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

runfatchickrun.blogg.se

En blogg om allt möjligt. Om löpning, openwatersimning och annan rolig träning. Om att njuta av livet. Om god mat. Om att överleva sin bästa väns död. Om att besegra bulimi, Om att se det vackra i allt. Om den stora kärleken. Om sköna kläder...och skön inredning. Om plugget...och jobbet. Om vardag...och fest. Om fina vänner. Om bra böcker...och bra filmer. Men mest av allt....om att älska sig själv och livet!!!

RSS 2.0