Ikon Mia

Vi tittade på den gamla skräckklassikern Rosemarys baby här om kvällen. Förutom att det är en jäkligt bra film, så älskar jag även klädstilen och det andra. Lägenheten de bor i. Hur den är inredd. Mia Farrows klänningar å kappor. Ja väldigt inspirerande helt enkelt. 
 
Jag gillar Mias stil överlag. Förutom att hon är en av få kvinnor som verkligen passar i en krtklippt pojkfrisyr(även Ida var en av dessa kvinnor) så gillar jag hur hon klär sig. Kanske gillar jag henne så mycket för att hon påminner mig om Ida?
 
Här kommer ett litet hyllningskollage till Mia:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

runfatchickrun.blogg.se

En blogg om allt möjligt. Om löpning, openwatersimning och annan rolig träning. Om att njuta av livet. Om god mat. Om att överleva sin bästa väns död. Om att besegra bulimi, Om att se det vackra i allt. Om den stora kärleken. Om sköna kläder...och skön inredning. Om plugget...och jobbet. Om vardag...och fest. Om fina vänner. Om bra böcker...och bra filmer. Men mest av allt....om att älska sig själv och livet!!!

RSS 2.0