Zzzzzzzzombie mood....

Sååå trött....
 
 
Jag håller på att byta medicin nu är i nånslags övergångsperiod. Jag upplever oxå en av de värsta biverkningarna hittills. Extremtrötthet. Depressionen i sig gör juh att man blir trött och loj. Men nu är det rent ut sagt extremt. 
Jag är 32 år och behöver liksom sova minst två timmars middagslur varje dag typ. Som ett litet barn. 
Eftersom det kommer från medicinbytet så hoppas jag att det är en snabb övergångspeeriod bara och att jag snart får tillbaka min energi. 
Men det är väldigt påfrestande att gå runt som nån slags zombie och inte ha ork till nåt. 
Försöker så mycket som möjligt att följa mina vanliga rutiner och komma upp och ut. Men vissa dagar är det väldigt tufft. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

runfatchickrun.blogg.se

En blogg om allt möjligt. Om löpning, openwatersimning och annan rolig träning. Om att njuta av livet. Om god mat. Om att överleva sin bästa väns död. Om att besegra bulimi, Om att se det vackra i allt. Om den stora kärleken. Om sköna kläder...och skön inredning. Om plugget...och jobbet. Om vardag...och fest. Om fina vänner. Om bra böcker...och bra filmer. Men mest av allt....om att älska sig själv och livet!!!

RSS 2.0