Galakvällen

 
Galakvällen var så trevlig, rolig och fantastisk!
Så otroligt bra arrangerad.
Det var Annika och Emelie som ni ser på bilden tillsammans med Lill-Babs som dragit igång projektet.
Såå otroligt drivna och duktiga. Om ni vill läsa mer om projektet kan ni gå in på Givemoreprojekt och Ankarstiftelsen.
Som sagt så uppträdde Lill-Babs på galan. Och jädrar va det svängde! Vilken showartist. Plus att hon berättade så många bra historier från Amazonas. 
Vi bjöds på helt underbara lyxsnittar och bubbel. 
Sen såldes lotter med helt amazing priser. Jag vann dock ingenting men fick äran att skänka pengar till en ny skola i Amazonas.
Linn vann ett presentkort på Forsbergsblommor som är en fantastisk fin blomsterhandel.
Och så var det så otroligt fint att få träffa Emelie. 
 
Och så roligt att få glamma upp sig! Jag gick all-in på Rosa-Åsa temat. Rosa klännning, rosa hår (med inslag av turkost löshår) rosa smink(till och med ögonbrynen var rosa) 
Tyll och pärlor. 
Jag bar en Remakeklänning med finstickat ljusrosa liv broderat med pärlemorpärlor, tvålager tyll, svart och vitt. 
Till detta bar jag ett par blommiga H&M-strumpbyxor och ett par rosa skor som jag fyndat på tradera.
Ett av mammas halsband med en rosamarmorerad sten och pärlörhängen jag fått av Mats.
 
På bilden längst ner ser ni Emelie, jag och Linn <3 
Anonym
2016-04-29 @ 21:46:03

Wow, what a beautie!så vacker! Inte minst uttrycket.😘❤️

Anonym
2016-04-29 @ 21:48:57

Snyggingar där!🍾👠

Louise
2016-05-08 @ 05:51:48

Så tjusig😍

Svar: Tack vännen <3
Åsa Berger




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

runfatchickrun.blogg.se

En blogg om allt möjligt. Om löpning, openwatersimning och annan rolig träning. Om att njuta av livet. Om god mat. Om att överleva sin bästa väns död. Om att besegra bulimi, Om att se det vackra i allt. Om den stora kärleken. Om sköna kläder...och skön inredning. Om plugget...och jobbet. Om vardag...och fest. Om fina vänner. Om bra böcker...och bra filmer. Men mest av allt....om att älska sig själv och livet!!!

RSS 2.0