Dagen med stort D

Så är den äntligen här. Dagen jag väntat på så länge. 
Ja, enda sen ni skrev kontraktet tänker ni. 
Och ja, fast längre. Jag har alltid drömt om att bo i hus. Enda sen jag flyttade hemifrån. Ja och lite innan dess. Även om jag bodde i ett hus när jag bodde med mina föräldrar så drömde man ju såklart lite grann om ett eget hus. Även om man inte kunde föreställa sig att något kunde vara lika bra som det man bodde i.
 
Nästan lika mycket som jag drömt om ett eget hus så har jag drömt om egna rabatter, planteringar, odlingar och ett eget växthus. 
Tänk att jag kommer få allt det nu. 
Det känns så himla overkligt.
Och på det bästa stället dessutom. Mina barndomskvarter. 
Och nära ån dessutom, som jag oxå alltid velat bo. Sommaren kommer bli fylld med massa simning :D
 
I eftermiddag får vi nycklarna. Jag kommer väl typ krypa ur skinnet av längt innan dess :P 
Anonym
2016-11-01 @ 17:24:00

STORT GRATTIS!!! ❤️🎈🎈

Anonym
2016-11-01 @ 17:24:02

STORT GRATTIS!!! ❤️🎈🎈




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

runfatchickrun.blogg.se

En blogg om allt möjligt. Om löpning, openwatersimning och annan rolig träning. Om att njuta av livet. Om god mat. Om att överleva sin bästa väns död. Om att besegra bulimi, Om att se det vackra i allt. Om den stora kärleken. Om sköna kläder...och skön inredning. Om plugget...och jobbet. Om vardag...och fest. Om fina vänner. Om bra böcker...och bra filmer. Men mest av allt....om att älska sig själv och livet!!!

RSS 2.0