Favvocafe'et

Igår tog jag en fika med mig själv på Anna's cafe på Hedvigs trädgården
Mysigaste och bästa cafeet. Åt en helt gudomlig cheesecake och en väldigt god chokladboll. Augusti's sista dag kramade ur det sista ur sommarvädret och solen värmde i ansiktet. En magisk känsla i trädgården.

.

.

Underbar eftermiddag.

Anonym
2016-09-02 @ 19:48:22

Låter helt underbart! Precis vad jag skulle kunna tänka mig. Viktigt att unna sig och njuta ibland😊😘👍

Anna
2016-09-19 @ 16:31:54

Härligt med fika med sig själv.... Och en chokladboll dessutom.... :0))




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

runfatchickrun.blogg.se

En blogg om allt möjligt. Om löpning, openwatersimning och annan rolig träning. Om att njuta av livet. Om god mat. Om att överleva sin bästa väns död. Om att besegra bulimi, Om att se det vackra i allt. Om den stora kärleken. Om sköna kläder...och skön inredning. Om plugget...och jobbet. Om vardag...och fest. Om fina vänner. Om bra böcker...och bra filmer. Men mest av allt....om att älska sig själv och livet!!!

RSS 2.0