Strålande sol

Idag har det varit riktigt fint väder ute. 
Jag tog en promenad till stan fram och tillbaka, ungefär 11 km blev det.
Jag kände mig först väldigt omotiverad till att motionera men när jag väl kom ut så ångrade jag mig inte.
Snön gnistrade, solen sken och luften var frisk. Dessutom behöver jag verkligen röra på mig, både för det kroppsliga och mentala välmåendets skull. 
 
När jag kom hem så blekte jag utväxten och lade sen i en färginpackning i håret. Sen efter det blev det fotvård. 
Har känt mig så glåmig, gammal och sliten på sistonde så jag behövde få ta hand om mig själv lite. 
 
Jag önskar alla en trevlig helg!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

runfatchickrun.blogg.se

En blogg om allt möjligt. Om löpning, openwatersimning och annan rolig träning. Om att njuta av livet. Om god mat. Om att överleva sin bästa väns död. Om att besegra bulimi, Om att se det vackra i allt. Om den stora kärleken. Om sköna kläder...och skön inredning. Om plugget...och jobbet. Om vardag...och fest. Om fina vänner. Om bra böcker...och bra filmer. Men mest av allt....om att älska sig själv och livet!!!

RSS 2.0