En bäddad säng

Jag är inte en speciellt ordningsam person av mig, det kan typ ALLA som känner mig skriva under på.
Dock har jag för vana att bädda sängen. Det gör mig liksom så harmonisk och fyller mig med ett välbefinnande. Oavsett hur stökigt det är förövrigt hemma. Sen är det så mycket skönare att lägg sig i en bäddad säng dessutom. Liksom svalt och strukturerat. Sovrummet är mitt favoritrum. 


Dom fina Finlaysonlakanen fick vi av syrran och hennes man i julklapp. Finlayson har de snyggaste, bästa och skönaste lakanen enligt mig och min syster. De slår både Gant och Ralph Lauren, dessutom kostar det typ en 4 del av vad de kostar.
Sänggaveln är en vik ägg dom jag klätt om. Mats sänglampa är fyndad på en underbar butik i Oslo, min sänglampa är fyndad på en bakluckeloppis. Mats sängbord är från loppis och jag har målat om det och bytt knoppar. Mitt sängbord är ett auktionsfynd. Taklampan har jag själv gjort i samma tyg som sänggaveln. 

Jo så det är sovrummet det. En salig blandning! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

runfatchickrun.blogg.se

En blogg om allt möjligt. Om löpning, openwatersimning och annan rolig träning. Om att njuta av livet. Om god mat. Om att överleva sin bästa väns död. Om att besegra bulimi, Om att se det vackra i allt. Om den stora kärleken. Om sköna kläder...och skön inredning. Om plugget...och jobbet. Om vardag...och fest. Om fina vänner. Om bra böcker...och bra filmer. Men mest av allt....om att älska sig själv och livet!!!

RSS 2.0