Migrän helvetet

Efter att mått konstigt i två dagar så bröt migränen ut idag. Även fast man haft på känn att ett anfall är på g så blir man så himla sänkt och dålig när det kommer. Mesta delen av den här dagen har alltså tillbringats i sängen. Som tur är så har jag i alla fall haft sällskap av världens mysigaste katt. 


Mats var gullig och ordnade allt med middag så jag slapp det. Min plan för kvällen är typ att ligga i sängen och lyssna på Mysteriepodden. Egentligen så vill jag se det allra sista avsnittet av ett av min favoritprogram, Veckans brott med GW och Camilla. Men jag är nog tyvärr för dålig för att orka det. Vilket faktiskt känns lite tråkigt eftersom de ska sluta och det är det allra sista avsnittet. Men men jag får kolla på SVTPlay sen! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

runfatchickrun.blogg.se

En blogg om allt möjligt. Om löpning, openwatersimning och annan rolig träning. Om att njuta av livet. Om god mat. Om att överleva sin bästa väns död. Om att besegra bulimi, Om att se det vackra i allt. Om den stora kärleken. Om sköna kläder...och skön inredning. Om plugget...och jobbet. Om vardag...och fest. Om fina vänner. Om bra böcker...och bra filmer. Men mest av allt....om att älska sig själv och livet!!!

RSS 2.0