Nytt år nya möjligheter

Åhhh hej å hå va dålig jag är på att blogga. 
 
Men men nytt år innebär nya möjligheter. 
Känner på mig att 2019 kommer bli awesome. Jag kommer i alla fall göra mitt bästa för att squeeza ur det fantastiska möjligheter ur det året som ligger framför mig. 
 
Känner mig redan välsignad på så många plan. 
Bor i mitt drömhus. Med min drömman (känner mig fortfarande nykär efter 5 år tillsammans).
Studerar det jag vill och drömmer om att bli(alltså ett steg närmre mina karriärmål)
Känner att jag börjar förstå mig själv och mina behov bättre. Har även börjat acceptera min psykiska ohälsa på ett annat plan.
Äter bättre och har hittat tillbaka till träningsglädjen igen. 
 
Tror på mig själv!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

runfatchickrun.blogg.se

En blogg om allt möjligt. Om löpning, openwatersimning och annan rolig träning. Om att njuta av livet. Om god mat. Om att överleva sin bästa väns död. Om att besegra bulimi, Om att se det vackra i allt. Om den stora kärleken. Om sköna kläder...och skön inredning. Om plugget...och jobbet. Om vardag...och fest. Om fina vänner. Om bra böcker...och bra filmer. Men mest av allt....om att älska sig själv och livet!!!

RSS 2.0