Dior

Vi har precis kommit hem efter några härliga dagar på Åland. Älskar ön. Så vackert! Många bra restauranger. Och trots att Mariehamn är en liten stad så finns det mesta där. Blandat annat riktigt bra shopping. En av mina favoritbutiker är modehuset Alice. Där blandas vackra unika kläder från Paris tillsammans med riktig kvalitetsvintage. Om ni är i Mariehamn så måste ni bara kika in där!
Jag fyndade ett par äkta Dior-skor för 29 euro. Alltså mindre än 290 sek!!!! Kvinnan som äger butiken är väldigt seriös och har en dotter som jobbat som modell runt om i Europa så det finns stor chans att fynda äkta märken i riktigt bra skick! Vintagekläderna kommer jag sällan i (ofta modellstorlek) men skorna funkar fint :)

De här satt verkligen som en smäck! Älskar dem! Tror näst intill att detta kan vara det bästa fyndet jag gjort!

Anonym
2016-07-26 @ 18:04:58

Helt enkelt ursnygga och dessutom ser de sköna ut! Wow!👍🤗. Dit slinker jag gärna in, när jag är i Mariehamn.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

runfatchickrun.blogg.se

En blogg om allt möjligt. Om löpning, openwatersimning och annan rolig träning. Om att njuta av livet. Om god mat. Om att överleva sin bästa väns död. Om att besegra bulimi, Om att se det vackra i allt. Om den stora kärleken. Om sköna kläder...och skön inredning. Om plugget...och jobbet. Om vardag...och fest. Om fina vänner. Om bra böcker...och bra filmer. Men mest av allt....om att älska sig själv och livet!!!

RSS 2.0