Why so serious?

Nu har jag börjat komma i upp den åldern när man måste börja ta hand om hyn ordentligt. När man är yngre kommer man liksom undan med att bara snabbt tvätta av sig sminket efter krogen och däcka i sängen efteråt. Så lätt kommer jag inte undan nu förtiden! :P

Jag tvättar (nästan) alltid av mig sminket noggrant nuförtiden. Smörjer med både med Serum och bra ansiktskräm. Nån gång i veckan brukar jag även lägga en ansiktsmask.

Finns många burkar och krämer i badrumsskåpet numera. Jag brukar faktiskt blanda ganska vilt. Jag köper sällan hudvårdsprodukter själv utan får det mesta av min syster som är apotekare med hudvårdsutbildning. Men några märken som jag gillar är Vichy, Orgins, clarins, Nuxe, clinique, Ren mfl.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

runfatchickrun.blogg.se

En blogg om allt möjligt. Om löpning, openwatersimning och annan rolig träning. Om att njuta av livet. Om god mat. Om att överleva sin bästa väns död. Om att besegra bulimi, Om att se det vackra i allt. Om den stora kärleken. Om sköna kläder...och skön inredning. Om plugget...och jobbet. Om vardag...och fest. Om fina vänner. Om bra böcker...och bra filmer. Men mest av allt....om att älska sig själv och livet!!!

RSS 2.0