Betongkurs på Hedvigsträdgård

Igårkväll var jag och min vännina Sara på betongkurs på Hedvigsträdgård. Jag fick det i födelsedagspresent av mina föräldrar och nu var det dags att ta tillfället i akt. 
 
Jätteinspirerande och otroligt kul kurs. Det var Cicci som höll i den. Min gamla dagisfröken, vilket var mycket lägligt då man verkligen tog fram det inre barnet i sig på den här kursen. Det var som att leka i sandlådan men för vuxna!
Alla kursdeltagare var väldigt trevliga, sociala och hjälpsamma. 
 
Kan verkligen rekommendera denna kursen för alla! 
Perfekt eftersom den bara är en kväll oxå (för er med tidsbrist). 
Den höll på i drygt 3 timmar( inklusive fikarast) och man hann massor under den tiden.
Den var verkligen prisvärd. 500 kr kostande den, och man fick tillgång till allt material man behövde bland annat obegränsad tillgång till betong. Och en väldigt duktig och kunnig kursledare. Plus riktigt gott fika och massa inspiration!
 
Jag gjorde en ljuslykta, en skål, ett fat och ett dekorationshjärta.
Jag kommer definitivt fortsätta med att skapa i betong framöver på fritiden. 
 
 
(Jag har lånat bilderna från Hedvigsträdgårds hemsida, eftersom jag inte fotade själv under kvällen)
 
Just nu står mina saker kvar hos Hedvigs ett par dagar för att sakta brännas(torka) och bevattnas. 
Jag kommer lägga upp bilder på dem här på bloggen sen när de är färdiga :D
 
 
 
 
Anonym
2016-05-27 @ 17:37:14

Så kul det låter Åsa 👍

Anonym
2016-05-27 @ 17:37:15

Så kul det låter Åsa 👍

Anonym
2016-05-27 @ 20:49:12

Så kul att presenten blev så lyckad. Så är du också vår superkreativa Åsa. Ser fram emot att se bilderna på dina alster!😊❤️




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

runfatchickrun.blogg.se

En blogg om allt möjligt. Om löpning, openwatersimning och annan rolig träning. Om att njuta av livet. Om god mat. Om att överleva sin bästa väns död. Om att besegra bulimi, Om att se det vackra i allt. Om den stora kärleken. Om sköna kläder...och skön inredning. Om plugget...och jobbet. Om vardag...och fest. Om fina vänner. Om bra böcker...och bra filmer. Men mest av allt....om att älska sig själv och livet!!!

RSS 2.0