Nattskräck

Inatt hade jag nattskräck. Riktigt otäckt. Så nu ska jag försöka förklara vad nattskräck är. De flesta förstår ju på namnet att det är nån slags mardröm. Men det är inte som en vanlig mardröm. Tänk dej den värsta mardrömmen du någonsin haft och multiplicera den känsla med typ 100. När man vaknar så förstår man inte att man drömt. Man är säker på att det var en riktig upplevelse. Och den känsla kan sista kvar länge. Inatt när jag vaknade var jag helt säker på att det var krig och jag skulle bli skjuten genom sovrumsfönstret vilken sekund som helst. Jag var helt förlamad av skräck. Jag visste att jag var helt körd. Att det var slut nu. Jag hade sån ångest. Jag måste dock varit ganska utmattad för jag lyckades somna om ganska fort. Fortare än vanligt. Men efter en sån dröm blir hela dagen lite sne. Man är liksom skakad....




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

runfatchickrun.blogg.se

En blogg om allt möjligt. Om löpning, openwatersimning och annan rolig träning. Om att njuta av livet. Om god mat. Om att överleva sin bästa väns död. Om att besegra bulimi, Om att se det vackra i allt. Om den stora kärleken. Om sköna kläder...och skön inredning. Om plugget...och jobbet. Om vardag...och fest. Om fina vänner. Om bra böcker...och bra filmer. Men mest av allt....om att älska sig själv och livet!!!

RSS 2.0