DamernasDiverseHandel

Favoritlyktan som jag brukar tända bredvid datorn när jag sitter och skriver uppsats. Det gör det hela lite mer stämningsfullt helt enkelt. Trots flyttkaoset runt omkring. 

Jösses vad jag längtar tills flytten just nu. Känns som livet står på paus och inte kommer börja igen förns den 15 november. 

Så medans jag väntar på huset så flyttpackar jag, färdigställer inredningsdateljsprojekt och pluggar. Jo åsså cyklar jag en del oxå.

Så tillbaka till lyktan. Den är inhandlad på min absoluta favvoaffär:  DamernasDiverseHandel! Butiken är helt magisk och ligger på en helt magisk plats(Mackmyra Bruk)  För er som aldrig varit på Mackmyra Bruk så kan jag berätta att det är otroligt vackert där. Rrekommenderar starkt att åka dit å bara strosa runt i omgivningarna, dom är faktiskt magiska. Så butiken ligger i en liten gammal byggnad på området. Den är fylld med massa fina saker. Barnkläder, gosdjur,inredning, kläder, honung, böcker osv. Den har öppet på lördagar, men inte så mycket på vinterhalvåret tror jag eftersom det blir kallt där inne då. Om ni aldrig varit där så måste ni besöka den. För att den är så mysig och för att omgivningarna är så vackra. 

 
Jag tänker till Mats förtret fylla vårt nya hem med vackra ting därifrån. 
Men ja jag kommer såklart spara lite plats åt golfklubborna ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

runfatchickrun.blogg.se

En blogg om allt möjligt. Om löpning, openwatersimning och annan rolig träning. Om att njuta av livet. Om god mat. Om att överleva sin bästa väns död. Om att besegra bulimi, Om att se det vackra i allt. Om den stora kärleken. Om sköna kläder...och skön inredning. Om plugget...och jobbet. Om vardag...och fest. Om fina vänner. Om bra böcker...och bra filmer. Men mest av allt....om att älska sig själv och livet!!!

RSS 2.0