Garderobs drömmar

Det här året har jag valt att ha shoppingstopp på kläder. Både för miljöns skull, min ekonomis skull och för att man behöver stanna upp och fockusera på det man har. Jag tittar dock på butiker och stilråd för att få inspiration hur jag kan använda det jag redan har. Gör fysiska och mentala inspirationstavlor. Om jag skulle shoppa kläder(vilket jag alltså valt att inte göra 2019) så skulle jag vilja ha typ allt från The ragged priest och en gul jumpsuit!
 
 
 
Helst den här jumpsuiten så jag skulle kunna känna mig som en gul superhjältinna.....
 
 
 
........men även de här två är härliga tycker jag! 
 
 
Alla bilder kommer från Zalando.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

runfatchickrun.blogg.se

En blogg om allt möjligt. Om löpning, openwatersimning och annan rolig träning. Om att njuta av livet. Om god mat. Om att överleva sin bästa väns död. Om att besegra bulimi, Om att se det vackra i allt. Om den stora kärleken. Om sköna kläder...och skön inredning. Om plugget...och jobbet. Om vardag...och fest. Om fina vänner. Om bra böcker...och bra filmer. Men mest av allt....om att älska sig själv och livet!!!

RSS 2.0