Tulpanfrossa och en fantastisk amaryllis

Helgen som passerade var underbar. Först fick jag umgås med bästa jobbarkompisarna i fredags. I lördags blev det mellomys med mina älsklingar. Vi gillade Anna Bergendahl bäst! Hon är i skogen som A sa. I söndags så skottade vi massor, pärlade och åkte hem med barnen eftersom tågen var inställda. 
Känner att den här helgen gett mig massa energi för kommade vecka. 
Idag strålar solen och jag tänker ta mig ut på en långpromenad efter lunch för att njuta av den. Förmiddagen spenderades åt skolarbete. 
Hoppas nu också får en underbar start på veckan!
 
 
 
Och en fantastisk amaryllis!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

runfatchickrun.blogg.se

En blogg om allt möjligt. Om löpning, openwatersimning och annan rolig träning. Om att njuta av livet. Om god mat. Om att överleva sin bästa väns död. Om att besegra bulimi, Om att se det vackra i allt. Om den stora kärleken. Om sköna kläder...och skön inredning. Om plugget...och jobbet. Om vardag...och fest. Om fina vänner. Om bra böcker...och bra filmer. Men mest av allt....om att älska sig själv och livet!!!

RSS 2.0